יום שני, 26 בנובמבר 2018

הדפסת מודעות אבל


מודעות אבל
אחרי שקרוב משפחה או חבר טוב הלך לעולמו בוודאי אין לכם רצון להתעסק בכל סידורי הלוויה, ובטח לא במודעות האבל שקשה לראות בכל פעם מחדש. מי יכול להדפיס את המודעות? כמה זה עולה? כיצד השירות הקשה הזה מתבצע? הנה מאמר שיעזור לכם להבין כיצד מתנהלים ברגעים קשים אלו.

מי יכול להדפיס מודעות אבל?

השאלה החשובה ביותר שבוודאי תעלה כאשר תעכלו מעט את מה שקרה לקרוב שלכם שהלך לעולמו, היא איפה בכלל מדפיסים את המודעות ומי אחראי על זה. למעשה המשפחה והחברים הקרובים הם אלו שצריכים לגלות יוזמה וליצור קשר עם חברה שתדפיס את המודעות, שבסופו של דבר מתבצעת  בבית הדפוס. האם אנו צריכים ליצור קשר ישירות עם בית הדפוס? אפשר, אך יש גם חברות שיעשו זאת למענכם וידאגו גם לעזור לכם בכל שאר סידורי הלוויה. למשל חברת קדישא, אמבולנסים פרטיים וכן הלאה.

כיצד צריך להתבצע השירות?

·         בראש ובראשונה שירות הדפסת מודעות אבל חייב להיות שירות רגיש. יש צורך להתנהל בצורה מכבדת מול אותם אנשים שאיבדו את יקיר לבם ולגלות אמפתיה. אולי זה נשמע לכם כמו עניין מובן מאליו אך לעתים אנשים חסרי טקט יכולים להיות פוגעניים מאוד.
·         מעבר לשירות האמפתי יש צורך להבין את התבנית של מודעות אבל, את הפונטים המתאימים, לדעת מה לכתוב ובאלו מילים להשתמש.
·         מודעות אבל צריכות להגיע ישירות אל בית המשפחה האבלה במשלוח 24 שעות ביממה.

כמה עולה הדפסת מודעות אבל?

עניין המחיר אולי לא נשמע לכם רלוונטי כאשר קרוב משפחה שחשוב לנו מאוד הלך לעולמו אך בכל זאת יש צורך לשאול כמה זה יעלה. המחיר יהיה לפי המודעות אך בדרך כלל ימליצו לכם להדפיס 20 מודעות כאשר אפשר לתלות אותם באזורים בהם היה יקיר לבכם שהלך לעולמו, באזור העבודה שלו, אזור מגוריו, המקום שבו התאמן בחדר הכושר, המקום בו עבר חוגים וכן הלאה. תמיד עדיף שיהיו יותר מודעות מאשר שייחסרו מודעות וגם ככה 20-30 מודעות יעלו בערך 100 עד 150 שקלים, מחיר לא גבוה ובוודאי לא ברגעים כה קשים אותם אתם עוברים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה